čtvrtek 7. července 2016

První chvíle prázdnin :)

Ani netušíte, jaký jsem lenoch, co se týče psaní, v poslední době. Minimálně spím, věčně pracuji a když už mám volno, tak si ho chci trochu užít. Výsledkem jsou kruhy pod očima a spotřeba kávy. Prázdniny tu totiž začaly dříve, jak v ČR a všechny au pair se raději schovávají pod postelí, než píšou články. :D

Tento týden začal Elle kemp, což jsem uvítala. I když nemohu říct, že jsem si tyto dva týdny neužila. Obě děti byly doma a mohli jsme neomezeně výletovat. Byli jsme u Rooseveltova domu, v parku s rybkama, byli jsme na hřištích, na frozen yogurt a ve vnitřním hřišti, které vypadá jako město. Tam se strhla hádka dvou rodičů, kteří vypadali spíše jako malé děti. Ječeli na sebe, děsili děti a polovina rodičů je natáčela. :D

O svém volnu jsem opět byla v NYC, prošla jsem s kamarádkou high line a zaběhli jsme do Chelsea marketu, pro nějaký ten oběd. Poté jsme šly k pomníkům "dvojčat" a do kina. Viděly jsme film s naším oblíbeným hercem, ale upřímně? Vůbec to za to nestálo. :D Byla to ta největší chab, kterou jsme mohly udělat, vyhozené peníze za nic. :D I když jsem se aspoň podívala do kina, kde jsou premiéry. Poprvé jsem jela úplně sama metrem a kupodivu jsem se neztratila. Druhý den jsem celý proležela doma, jelikož jsem byla naprosto vyřízená z neustálého chození.

V pondělí byly mé narozeniny. Rodinka mi do teď slibuje oslavu, protože to bylo chaotické a nestihli jsme ji. Jela jsem pomoct HM s nákupem a dětmi. Koupila jsem si nové nádherné boty na vysokém podpatku, vzali mě na oběd a poté se jelo domu. Jen jsem se převlékla, najedla a jela pro Martu. Mám narozeniny na den nezávislosti, proto jsme se vydaly na ohňostroj do NYC. A nás dvě nenapadlo nic lepšího, než jít v lodičkách z vlaku do Brooklynu pěšky. Šly jsme se mrknout do ulice, kde bydlí naše oblíbená herečka, samozřejmě jsme ji nepotkaly. :D Začalo nám hezky pršet a byly jsme obě promočené na kost, tak jsme zaběhly na něco rychlého k jídlu. Pomalu jsme se vracely k řece a přestávalo pršet. Když jsme zaslechly ohňostroj, nechaly jsme se unášet davem ulicemi. Viděly jsme většinu ohňostroje, ale potom jsme se rozhodly jít do metra a na vlak. Před metrem byla neskutečná fronta, tak jsme si chtěly půjčit kola. Jenže Martě nefungovala karta a já tedy vyhodila 12 dolarů oknem. Vrátili jsme se do metra a přetrpěli cestu s bezdomovcem, který žebral peníze. Vlak, kterým jsme chtěly jet, jsme nestihly a čekaly jsme hodinu na další. Šly jsme tedy zabít čas nakupováním. Zase začalo pršet tak, že jsme z vlaku k autu běžely. Vběhla jsem do hluboké louže, ve které jsem se málem zabila. :D Klepaly jsme se zimou, ale celý den jsme si užily. Já už moc ne vstávání druhý den do práce. Marta měla volno a návrat v noci jí nevadil. :D

A to nejlepší nakonec!!! Zítra mi konečně přijede Katty. :3 Bude u nás celý víkend a ani netušíte, jak se na ní těším. :3 nejraději bych popohnala čas. :3

















Žádné komentáře:

Okomentovat