neděle 17. července 2016

Návštěva Katty

Minulý víkend přijela na návštěvu Katty. Nemohly jsme se dočkat a neustále jsme si posílaly různé trefné obrázky.

V pátek večer jsem se vydala do NYC, abych ji tam vyzvedla. Naštěstí jí autobus stavěl blízko Penn Station, tak jsem byla v klidu s přebíháním. Měla přijet v 11:05, ale v 11:15 autobus stále nikde. To už jsem byla trošku nervozní, protože vlak nám jel v 11:55 a potom až za hodinu a kousek. Žhavila jsem telefon. Katty to věčně nezvedala, pak než sme zjistily, co se děje, tak už autobus přijel. Vyběhla z autobusu, objaly jsme se a utíkaly na nádraží. No utíkaly, já si chytře vzala vysoké podpatky, tak jsem se spíš ploužila. Naštěstí jsme vlak stihly a celou cestu jsme pusu nezavřely. Já Katty pořád skákala do řeči, protože v blízkosti nemám žádnou češku a prostě jsem se potřebovala vypovídat. Domů jsme dorazily unavené a hladové. Najedly jsme se, ulehly do postele, ale tu hubu jsme opět nezavřely. Nakonec jsme naštěstí usnuly, protože jsme ráno vstávaly.

Ráno jsem Katty představila rodince, byli nadšení a děti kolem ní kroužily. Hlavně Ella. Hned ráno jsme si ukradly auto a jely jsme navštívit Rooseveltův dům, Cold Spring Harbor a Huntintgon. Poté jsme pospíchaly domů, protože HM chtěla pohlídat na dvě hodinky děti, ale naštěstí se vrátil HD, zrovna když jsme byly kousek od domu. Sjely jsme si tedy na oběd do Diner. Daly jsme si pořádný hamburger (Katty pro kytkožrouty) a pořádně se přecpaly. Můžu říct, že to bylo výborné. Následovaly nákupy a kino s Martou, která je z Polska. Vyzvedly jsme ji o něco dříve a jely ještě pro víno na večer. Šly jsme do kina na Mike And David a bylo to skvělé. Celou dobu jsme se smály. Večer jsme otevřely víno a koukaly na kamarád taky rád. Ráno nás čekala cesta do NYC, tak jsme to vypnuly a šly spát.

Ráno jsme se probudily déle než jsme chtěly. Vyprdelily jsme se, Alan nás hodil na nádraží a už jsme se zalepenýma očíčkama čekaly na vlak. Katty chtěla kafe ze své aplikace, tak jsme na něj čekaly až do NYC a já myslela, že umřu. :D V city jsme chvilku chodily pěšky po Hich Line, zašly do Chelsea marketu a poté to vzdaly. Půjčily jsme si kola a projížděly po Manhattanu na kolech. Můžu vám říct, jet po 5th avenue je fakt sranda. :D Zpívaly jsme české písničky a asi vypadaly jako blázni. Já měla, jak jinak, sukni. Navštívily jsme Ground Zero, koupily oběd a jely jsme zpět, protože Katty jel autobus. Ještě jsme se prošly kolem řeky, číhaly na milionáře z vrtulníků a potom se rozloučily.

Byl to víkend plný běhání a minima spánku, ale hrozně jsem si to užila. Už se nemohu dočkat až oslavíme Katty narozeniny. 


Žádné komentáře:

Okomentovat